Gå til innhold

Montere forsterker foran??

Ranger emnet

505v6

Anbefalte innlegg

Med tanke på kortest mulig kabelføring og minst mulig støy(som er et stort problem i min bil hvertfall) tenkte jeg å montere forsterkeren foran...under en plate i gulvet eller å bygge ut "beinstøtta" på passasjer sida ved å montere ei forsterkerkasse.

spørsmålet er hvordan det kan bli med fukt å sånn, og er det andre praktiske problemer??? Hva synes dere om prosjektet??? Bør jeg gjennomføre det??

blah :redxpoke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har forsterkeren forran i min bil.

Det som er viktig er som du sier fuktighet. Det tenke reg å løyse med å støype ei tett kasse av glasfiber. Denne skal så skjerast hull i for kablar, og for 2 stk 80x80 12v vifter. Over desse viftehola vil eg ha viftegrillar og kanskje trekke over med stoff.

Er kanskje lite kjekt å vite at pasasjerar sitter å tramper på ein dyr forsterker.

mvh

Lars Olav

1981 Matra Murena 2.2

1987 Saab 900

1974 Volvo 144

1952 Cadillac series 62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bort fra beina...inn i hanskerommet! ;)

Hvorfor støpe en vanntett kasse når man skjærer hull til vifter? :wonder

Men all ros til den som prøver ut slike ting! :thumb

Personlig ville jeg ikke gjort det mer komplisert enn nødvendig...

Tenke du på mitt "prosjekt"?

Forsterkeren skal ikkje vere fotstøtte til passasjerer!

Men om den ligg på golvet er den utsatt for fukt (spesielt om vinteren) Vatn har ein tendens til å ligge mot gulvet. derfor støyper eg kassa i glassfiber og plasserer viftene på toppen :)

Trur eg det er ein av dei mindre kompliserte måtane eg kan gjere det på.

1981 Matra Murena 2.2

1987 Saab 900

1974 Volvo 144

1952 Cadillac series 62

Lenke til kommentar
Del på andre sider