505v6 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Med tanke på kortest mulig kabelføring og minst mulig støy(som er et stort problem i min bil hvertfall) tenkte jeg å montere forsterkeren foran...under en plate i gulvet eller å bygge ut "beinstøtta" på passasjer sida ved å montere ei forsterkerkasse. spørsmålet er hvordan det kan bli med fukt å sånn, og er det andre praktiske problemer??? Hva synes dere om prosjektet??? Bør jeg gjennomføre det?? blah :redxpoke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBjordal Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hei Har forsterkeren forran i min bil. Det som er viktig er som du sier fuktighet. Det tenke reg å løyse med å støype ei tett kasse av glasfiber. Denne skal så skjerast hull i for kablar, og for 2 stk 80x80 12v vifter. Over desse viftehola vil eg ha viftegrillar og kanskje trekke over med stoff. Er kanskje lite kjekt å vite at pasasjerar sitter å tramper på ein dyr forsterker. mvh Lars Olav Siter 1981 Matra Murena 2.2 1987 Saab 900 1974 Volvo 144 1952 Cadillac series 62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Ja...var inne på tanken med glassfiber og støpe i gulvet og lage det litt fancy med vindu og neonlys og sånn...eller om jeg skal plassere forsterkeren rett bak hanskerommet og vekk fra skitne og våte bein. :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Bort fra beina...inn i hanskerommet! ;) Hvorfor støpe en vanntett kasse når man skjærer hull til vifter? :wonder Men all ros til den som prøver ut slike ting! :thumb Personlig ville jeg ikke gjort det mer komplisert enn nødvendig... Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Det jeg mener er at jeg vil ha installen "LITT" mer diskret og gjemt. U C?? :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBjordal Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Bort fra beina...inn i hanskerommet! ;) Hvorfor støpe en vanntett kasse når man skjærer hull til vifter? :wonder Men all ros til den som prøver ut slike ting! :thumb Personlig ville jeg ikke gjort det mer komplisert enn nødvendig... Tenke du på mitt "prosjekt"? Forsterkeren skal ikkje vere fotstøtte til passasjerer! Men om den ligg på golvet er den utsatt for fukt (spesielt om vinteren) Vatn har ein tendens til å ligge mot gulvet. derfor støyper eg kassa i glassfiber og plasserer viftene på toppen :) Trur eg det er ein av dei mindre kompliserte måtane eg kan gjere det på. Siter 1981 Matra Murena 2.2 1987 Saab 900 1974 Volvo 144 1952 Cadillac series 62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg