Polardego Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Halla kanskje teit spørsmål men hva mener du med tysker hatt? Det er spesielle senkeskåler som er formet som en "hatt", hvis du skjønner... chicken Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Nå får det være nok off topic gutter! Ingen som trenger en kur for "høydesyken"? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Nå får det være nok off topic gutter! Ingen som trenger en kur for "høydesyken"? Jooo, jeg jeg jeg.... :hello: Men har fått tips om at det blir veldig hardt med det settet ditt når jeg skal helt ned på hjula med hjulbuene. Planen var jo å kjøre med 175/50/13" , komfor er ikke så viktig for meg bare det ser bra ut. Skal jo bare være godværs bil til småkjøring og treff likevel.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ble dette noen gang solgt? hopper å spretter med blåste dempere og 60 mm senk. trenger sårt nytt og skal da ha gewinde:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Solgt ja, sendte PM til golfrider får et par dager siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Det gikk til herren med golf 1.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg