golfrider Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Noen som trenger justerbart senkesett? Det er kjøpt i tyskland og det følger med TUV papirer. Settet er et Formel K. Det er aldri brukt og ble kjøpt høsten 2005. Jeg har bare satt det på bilen og trillet den inn i garasjen. Altså: ikke så godt som nytt, det ER nytt! Ang. kvalitet så sammenligner man det med supersport sine sett. Det er ypperlig til å få bilen ned mot bakken, men skal du kjøre på bane med 250 hk+ så blir det kanskje litt svakt.. Pris: 4250,- (selvkost) P.S Jeg legger dette her siden salgsdelen ikke funker.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Passer dette til alle Golf I, 83-modell cab også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 å prisen blir? fatta ikke helt det med selvkost:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 regner med dette settet også er tuv godkjent for både vanlig golf 1 og cab.? det er vertfall KW sine coilovers.. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 tror det passer til cab også.. Selvkost betyr at det er dette det har kostet meg. Jeg selger det for den prisen ettersom jeg ikke er intressert i å gjøre butikk av dette. altså pris: 4250,- (kjøper ordner/betaler frakt selv) Jeg var en tur på værste i går for å måle hvor mye det kan senke. det var 18 cm med gjenger på fjærbeina så da senker det vell en 3cm til 16 cm tenker jeg.. burde holde for de fleste! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 regner med dette settet også er tuv godkjent for både vanlig golf 1 og cab.? det er vertfall KW sine coilovers.. Det følger med Tuv papirer og settet er beregnet på golf 1 (går ut i fra at det dekker golf 1 cab også..) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Innboks er tømt! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Du må tømme din også Modmach1... Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Bumpelibump! Snart er vinteren over :partyon Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hvor mye hadde du tenkt deg for Pos 4. "Tyskerhatt"? Har letet i flere mnd på ebay ol....... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Og dagens pris er? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Endre? alacocaina Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 prisen er den samme! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hvor mye hadde du tenkt deg for Pos 4. "Tyskerhatt"?Har letet i flere mnd på ebay ol....... Du har pm.. he he.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Halla kanskje teit spørsmål men hva mener du med tysker hatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg