Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Opprinnelig fra annonse NÅ HAR JEG FORSTÅTT AT DET BARE ER SKRULLINGER SOM ER UTE ETTER Å KJØPE VETERAN-VOLVO!! AV RUNDT 50 HENVENDELSER, HAR KUN ÉN VÆRT OG SETT PÅ BILEN OG HAN BURDE HELLER DRATT OG SETT PÅ EN GOLF! SÅNT TULL GIDDER JEG IKKE. AV DEN GRUNN TAR JEG NÅ DENNE BILEN AV PLAKATEN. MED MINDRE NOEN HAR EN KNALLBRA 4X4-BIL Å BYTTE BORT ELLER VIL BETALE GODT OVER PRISANTYDNING FOR DENNE BILEN, SÅ ER DEN IKKE LENGER TIL SALGS!! Les alt her! Forresten, hva syns dere om bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Pen farge! Med litt kjærlighet blir den bra den der! Ellers virker det ok. Mener da at ingen hull i kanal blir godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 for en idiot som skrevet salgsannonse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Jubileum i 76???? 49 årsjubilemsutgaven? Denne bilen er jo ikke bortsett fra at det er 242. Oppråna 242er er det vel en del av. Personlig så ville jeg ha gitt mer for en bil i orginal stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 lol, jævla regnestykke på han karn dær. bei sletn av å læs... la han førr guds skyld sett dær å gnu på jubileumsmodellen sin... meeeen.. etter å ha sett litt meir på det så ville 15K kanskje ikke være så galt. kommer litt ann på rust osv. er jo gjort litt med bilen. tror ikke jeg ville turt å prute tho, virker litt "bestemt" på prisen. ombestæmt mæ etter å ha sedd meir på bildan. 15k, næhæi, 8-10 kanskje Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Greit nok...men at en fin klassiker blir mer verdt når du modifiserer den er vel en vits(med mindre det er snakk om store modifikasjoner). Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Hehe, skulle vært gøy å prute med han der. Bilen er ikke verd mer enn noen vil betale for den. Det kan godt være at den går for 15000 en dag. Men det er ikke på grunn av modifiseringen. Ikke på grunn av annonsen heller. Har 50 stk ringt og ment at bilen er for dyr, så ville jeg kanskje ha innsett at den er det.. Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Urimelig pris og uryddig salgsoppgave...dårlig førsteinntrykk! Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 det er jo han VolvoTore som var mye inne på 200 serien her før det der, han var vel litt av en skrulling selv også? :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Stemmer det...eller som vi sier om sånna på fagspråket "Det er FAENMÆ type!" ;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Det var en av de lengste annonsetekstene jeg har sett. sjønner ikke at han gidder å skrive så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 er no bedre enn de som skriver ingenting bare utstyrsliste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 altså,en venteran 242 er ikke like sjeldent som det er folk på månen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigerfish Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 altså,en venteran 242 er ikke like sjeldent som det er folk på månen Haha det var faen meg bra sagt! Kanskje ikke så rart ingen gidder å kjøpe når han juger om at det er en jubileumsutgave. Disse fantes bare som 77 og 87 mod for 240. Eller han sier jo iof at dette er en bil som det nesten er helt umulig å oppdrive, så ja han forteller kanskje sannheten likevel............... Hvis man betaler 19000 for den bilen har man nok røyka litt for mye fredspipe. Det er i allefall en jævlig kul annonse, litt lenger nede så tar han helt av og setter opp et regnestykke der det kommer frem at bilen egentlig er verdt 42000! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Har hatt litt av samme opplevelse selv når jeg har solgt biler, bla. min utrolig fine 244 som jeg måtte dumpe for 8000,- : http://home.online.no/~kjet-sk/volvo244.htm Hadde nok håpet på å få igjen det dobbelte, men liten interesse for slike sjeldenheter......, ...men så er jeg litt skrullete jeg oxo da :well Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg