Rabagast1 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 K. Bare han som jobba der som sa at det sannsynligvis ikke var releet. Prøvde med ett litt nyere senere, med seks pinner fortsatt uten hell. Og joda, jeg plukker dem fra samme sted.. Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 K. Bare han som jobba der som sa at det sannsynligvis ikke var releet. Prøvde med ett litt nyere senere, med seks pinner fortsatt uten hell. Og joda, jeg plukker dem fra samme sted.. prøv med annen bryter! virker intervall, om du spruter med spylerveske? det gjorde ikke min!! ps. jeg har arm som virker, men du får den vel "gratis" hos huggeren, om du skrur den løs selv. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Intervall funker hvis jeg drar den opp(mot rattet).. Eller, da visker den jo automatisk i ti sekunder(??) før den stopper.. Men ikke vanlig intervall nei Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Intervall funker hvis jeg drar den opp(mot rattet).. Eller, da visker den jo automatisk i ti sekunder(??) før den stopper.. Men ikke vanlig intervall nei ok, men det går på samme relèet tror jeg! mao. problemet er ikke relèet. mest sannsynlig bryteren din tror jeg. ps. jeg regner med du har sjekket sikringen din SKIKKELIG, for korrosjon/brudd. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Jeg kjøpte ny og bytta sikring ;) Er nok bryteren.. men de hadde ingen 245 her oppe :( Så får ikke tar i det derfra.. Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Jeg kjøpte ny og bytta sikring ;) Er nok bryteren.. men de hadde ingen 245 her oppe :( Så får ikke tar i det derfra.. volvohuggeren har inne 245 med den bryteren. var den jeg hentet relèet mitt fra! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 men konklusjonen er at man skal bytte begge? skal få somla meg ut på høggern en dag.... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.