oyove Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 motstanden på trinn 1 på varmeapparatet i bilen min er gåen... men, i stedet for vanlige motstander, sånne som brukes i elektronikk, så er det spoler. går det an å bytte ut en slik spole med en vanlig motstand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 en vanlig elektronikkmotstand tøler ikke strømmen som går til vifta. det er jo mulig å sette inn ei 55W eller 20w (alt etter hvor fort du vil ha den til å gå) pære istedefor motstanden da, men du må nok putte den inn i viftekanalen, å passe på at ikke viftekanalen smelter.. greieste er nok å kjøpe ny motstandsblokk.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyove Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 motstandsblokka koster 700,- så mye er ikke det første trinnet verdt synes jeg. men uansett, jeg fikk fiksa det med en loddebolt... motstanden var bare løsnet fra loddinga... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 motstandsblokka koster 700,- så mye er ikke det første trinnet verdt synes jeg. men uansett, jeg fikk fiksa det med en loddebolt... motstanden var bare løsnet fra loddinga... 700!? tysk bil altså? bra at du fikk fiksa det da.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyove Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 TYSK??? :deng hehe... '89 MAZDA 626.. typisk sunnmøringer detta... alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 TYSK??? :deng hehe... '89 MAZDA 626..typisk sunnmøringer detta... alacocaina ja, ettersom det var så dyrt så tenkte jeg at det enten var bmw eller audi/vw.. mazda altså... jaja... sånn kan d gå.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg