Gå til innhold

klassiske bilspill=)

Ranger emnet


J-ski

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lett for å ikke virke det heller faktisk... Godt råd er å nedgradere fra xp :p.. Eller glede seg til vista som støtter alt sånt.. Eller fikse dosbox...

 

Finnes jo mange klassikere...

 

Interstate er jo en klassiker seff, (er ikke abandonware enda)

Death Rally (shareware)

Destruction Derby

2 fast 4 u (abandonware)

Fatal Racing (a.k.a. Whiplash) (desverre ikke abandonware) (stunts aktig)

Race Mania (abandonware)

Rally Challenge (abandonware)

Return Fire (ikke direkte bilspill, men rått, abandonware (fortiden min))

Twisted Metal 2 (abandonware, must have)

Moto Racer (1 og 2) (ikke abandonware, ikke bil, men uansett)

Rush Hour (a.k.a. Speedster) (abandonware)

Ignition (abandonware)

 

 

Noen ihvertfall.. Husker ikke navnet på bilspill for tiden.. .Gikk i mye annet for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richard Burns Rally er ikke så gammelt. Men det begynner å bli et klassisk spill fordi Richard Burns døde av kreft. Michael "Beef" Park døde også i et kræsj som kartleser der Markko Martin kjørte. 2 briter som har har gjort det bra.

 

Men så måtte miste livet så tidlig :(

 

Et lite Review her

 

http://www.simhq.com/_motorsports2/motorsports_072a.html

 

Kjøp billigst her http://www.spillpriser.no/nn/SearchResult.aspx?SS=richard+burns+rally&RID=-1&ZID=2&SO=1&SBCAT=-1&AID=Search

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Prøvde streetrod nå, 1'ern og 2'ern var jo veldig dårlig grafikk, mens 3'ern var jo nesten bra! :) Eneste som var dritt var at det manglet en del funksjoner som tuning,flere motorer og deler. +at hvis du fjerner girkassa og setter den på plass igjen får du ikke kjørt lenger!! da vil ikke bilen i første gir!! :(

 

Menmen... Så noen som nevnte wiplash oppi her, fungerer det på xp? Tror faktisk jeg har orginal cd'en liggende hjemme et sted! :D:D:D Gjett hva jeg skal i dag a!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å kjøre i stunts, er noe med en allarm eller noe som ikke er slått av....?!?!? noen som kan hjellpe?

 

Noen som vet av noen bra emulatorer på nettet, lastet ned en Nintendo64 emulator for et par dager siden, mange fete bilspill til denna =D skulle gjærne ville prøvd (playstation, nintendo og super nintendo) emulatorer. ennyone?!? =)

"Ænkell å Grei læggen breeiii"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å kjøre i stunts, er noe med en allarm eller noe som ikke er slått av....?!?!? noen som kan hjellpe?

 

Noen som vet av noen bra emulatorer på nettet, lastet ned en Nintendo64 emulator for et par dager siden, mange fete bilspill til denna =D skulle gjærne ville prøvd (playstation, nintendo og super nintendo) emulatorer. ennyone?!? =)

 

Det er ett tekst dokument som heter Codes som følger med spillet... se hva du skal skrive der...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår