zAilen240rånar Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hallo! eg lurer på kor eg får tak i karosseriplater til å sveise eller poppe fast i gilv på bil. noken som har aning?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddi Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hos oppretter og karroseriverksted mener de bør ha slikt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Ikke bruk helt flate plater. Det blir bare jalla. De vil etterhvert bule en eller andre veien og sprette frem og tilbake med et "boing" i tide og utide. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Når jeg ser hvor du bor, vil jeg anbefale deg å sjekke foreksempel metall bedriftene på loneflatene, eller mjøs kanskje?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg