kleiven Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Kan man senke så my man vil uten att det går utover drivakslingene? Eller må man gjøre no spesielt med de? Har en GTD som er senket 60mm,men det kommer noen ganger rakle lyder når jeg drar på,eller slipper gassen. Har sett litt på det,å da ser det ut til att akslingene blir litt for korte. Men er egentle det tilfelle att det er senkingen som gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 skal ikke gå utover drivaksler egentlig.. men kan nok framskynde allerede slitte drivakslinger til å bli helt utslitt tenker jeg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ja de blir litt kortere enn de skal... på bilcross-fiestaen min er de laget litt lengre enn de skal være.. ikke med vilje da men... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Har nå hørt om golfer meddobbel så mye senk som du har uten problemer. Tror nok de bare er utslitte ( noe som senkingen kan ha fremskynnet) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Tror nok de bare er utslitte ( noe som senkingen kan ha fremskynnet) var det jeg mente og.. bare skrev det på en "litt" annen måte :D cheers Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg