aksel_aksel Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Bruttern har en 87- 245 b230k som "freser" jævlig ved gasspådrag. Hva er detta for no? tenningsbank? Går det an og bli kvitt det? Den kjøres på 95 oktan. Tennplugger, ledninger, rotor og fordeler er ikke så alt for gammalt... Skal snart overta denna bilen så vil gjerne få bukt med diverse problemer. Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 noen...? Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Fyll 98 i stedet du, det hjelper nok skal du se! min b230FT har tenningsbank på 95blyfri på 1,3kg turbotrykk, når jeg bruker 98blyfri så er den borte. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 B230K motoren skal jo justere tenningen selv, går ikka ann å justere på den så synes det høres litt rart ut at det er tenningsbank, men som 240tic sier, prøv 98oktan og se om det blir bedre da. Hvis det blir det så er det no rart med motoren. Mener å huske at K motoren er lagt for å kunne kjøre helt ned på 92oktan. Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baap Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 K motora er jo dei meg høgast komp av raugblokkane Siter Beklagger skrivefeilla eg skriv. The powerful enginebuilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asmo Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Freselyd? Ok, du vil IKKE ha freselyd i 240'n? Du er pensjonist? Siter svensk stål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg