70c Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Altmulighobbyfotograf med interesse for bil og motor. Har blitt litt lite knipsing i det siste, men får håpe det kommer seg. Det klør i fingrene... Knipser ikke bare biler; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 fine bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Pene bilder! Kunne ikke lagt ut i større oppløsning da? 1024x768? Mange som hadde vært fint til bakgrunn. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 likte bildene! :wave Bilde av Vik's bmw er fint, hvor man ser den lilla(?) bmwn i lakken! Likte også veldig godt tomaten:) bare å fortsette her, legg ut fler :thumb Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Veldig fine bilder, likte veldig godt bildene av M5en. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hvor er det supra bildet tatt hen? ser ut som en jeg kjenner. Han har vel ikke en Capri også? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hvor er det supra bildet tatt hen? ser ut som en jeg kjenner. Han har vel ikke en Capri også? Bildet er tatt utenfor Biltema i Bergen. Vet ikke hvem det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Det tomatbildet var jo proft! Deilig bilde. Hvilket kamera bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Det tomatbildet var jo proft! Deilig bilde. Hvilket kamera bruker du? Canon EOS 350D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 faen,skulle valgt det kamera..ja ja .. men sykt bra bilder..mye tøff,gjerne mere:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Fenrik Lane på Ricks: Diverse: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Ah! Mye fine bilder! Håper at mamma realiserer planen om å kjøpe samme kamera. Keep em coming! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 og du var hobby fotograf? hmmmmmmmmm neinei, noe av dette var for bra!:) bare å legge inn flere bilder;) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Ahhh.... Kunne du sendt/lagt ut det første tomat bilde for meg i 1600x1200+ ? Var så bra at jeg vil ha det som bakgrunn...:) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Ahhh.... Kunne du sendt/lagt ut det første tomat bilde for meg i 1600x1200+ ? Var så bra at jeg vil ha det som bakgrunn...:) Sendt til epostadressen under nicket ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg