kenut Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Kjedet meg i ettermiddag å brukte en times tid på en Opel Astra. Noen comments? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Å fy...dette var bra... nesten helt perfekt i mine øyner... Har du orginalbildet i high res eller? :) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Tøff den, men fangeren ser litt rar ut på venstre siden... vet ikke helt hva det er.. men noe stemmer ikke... og det speedometer greiene i frontruta syns jeg du kunne droppa Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Skal fjerne speedo og fikse fronten. Originalbildet. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Bra den. Litt dårlig kvalitet på bildet, men jævelig bra da :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg