RS2 Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Bur og bøttestoler GTI Hvit av farge Følger med masse deler også ny motor men deler selges ikke løst Bilen er reg og års avgift er bet Pris 10.000 send PM Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Hadde vert meget flott med noen bilder , innvendig og utvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Det skal jeg prøve på. Vet at jeg har vært veldug treig med dette Henrik Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Originally posted by RS2 Det skal jeg prøve på. Vet at jeg har vært veldug treig med dette Henrik Det går fint det RS2 ! Bare jeg får se dem en gang så blir vell jeg fornøyd ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Er ganske lysten på å se noen bilder selv. BMW-en forsvinner mest sannsynligvis neste helg og da har jeg plass til en ny bil. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Bildene er nå tatt må bare få PC til å takle USB kort lesern må hjem å hente en etterpå PC'n på jobben vil ikke være med å bruke den jeg har her. Så bilder kommer i løpet av dagen. En liten liste over hva som følger med av deler 1,6 GTI Motor 8V med gir kasse Driv aksler Dører Skjermer Bremser Calipere Eksos Ruter side + bak sotet Bak aksel har mer en dette men det her er det jeg kommer på nå Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 BILEN ER NÅ SOLGT Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 DOH!!! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by RS2 BILEN ER NÅ SOLGT Ser gjerne på de bildene du tokk for det jeg ...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 hehe det skal jeg prøve å få til :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by Henrik Ser gjerne på de bildene du tokk for det jeg ...;) Bilen forsvinner ikke så langt unna så du skal ikke se bort ifra at den dukker opp på noen treff.....men det er bare "rykter" jeg har hørt da ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg