Odd M Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Hei! Er på jakt etter et lokale jeg og søskenbarnet mitt kan bruke til et lite bilverksted. Må være plass til to biler da! Usikker på hvor mange kvadrat som trengs men! Det bør ligge i Østfold, helst i nærheten av Askim, Mysen, Spydeberg området. Tenker da på et vi kan skrive en form for leiekontrakt på og komme og gå når vi vil. Haster litt for å få satt i gang med audien!!! Håper noen vet om noe i nærheten!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Hmm.. Er det ingen som vet om noe her? Noen som kjenner noen, som kjenner noen osv.. Hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Her var det ikke mye liv nei!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Prøvde for en stund siden selv.. Er ikke lett... Endte med at min bil måtte stå i en kjeller i ett forretningsbygg i askim... Vet kanskje om ett sted nå, kan prøve å sjekke det ut.. Mvh Opprinnelig mysenbeboer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Jeg også er ute etter et sted i Østfold. Selv holder jeg til i Moss. Har lagt ut annonser i div. aviser. Om jeg kommer over no større enn til èn bil kan jeg jo si ifra :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildA Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg har lokaler som jeg leier ut til mekkeplasser. Det blir ledige plasser fra ca 1 juni. Dette ligger i Hobøl, 6 km sør for Elvestadkrysset langs RV 120 mot Moss. For mer info ring 92067442 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg