k1mzor Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Hei! Er noe galt med clutchen. Når jeg trykker den inn så stopper den og hakker på en måte. Det er det samme som om noe ligger bak clutchen når du skal trykke den som, som stopper den. Men det er det ikke. Noen som evt. vet? Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Slurer den? napper det når du kjører av gårde? Kan jo være slitt clutch, evt utløserlager som er gått. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Hmm, ligna litt på noe som skjedde min sierra. Når jeg trykket inn clutchen, så buttet den halvveis, så jeg måtte trykke hardt for å få den inn. Når jeg slapp clutchen ble den stående inne, så jeg måtte ta benet under den, og skyve den ut igjen. Det som var, var at det var ei plate oppunder der som kødda det til. Ikke sikkert det er det samme hos deg, men.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg