Sirdude Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Heisann! Skal vi se. vi begynner me litt info.. Bmw E30, Motor pg gir kasse 89mod, selve bil 87mod motor gått 139, biln 142 Tingen er at det tikker ekstremt mye.. alle vet at nesten alle gammle bmw´er tikker i bunn å grunn, men dette er ekstremt... har fått et tips om å justere ventilene.. 0.025mm inn å 30 ut Blir dette å løse seg viss jeg gjør dette?.... håper noen har vært bortig dette før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Høres ut som utslitt kam.... Ta av toppdeksel og se etter riper og/eller nedslitte "kammer" på kammen. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urdshals Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 akkurat d samme som er på min 320i... der er d slitt kamm... jeg prøvde ikke å justere ventilene men er d slitt kamm så er d liten vits... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg