JuB Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Oppdatert litt her nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Prøver igjen, trenger penger til Murmansk tur :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 hvor mye for ampen? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 1500kr, subben slenger jeg bare med, gidder ikke å ha den liggenede..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 500 for spillern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hadde egentlig ikke tenkt å selge spilleren... Men greit, bud på 500kr er notert. Venter et par dager å ser om noen flere er intr. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 ok. send pm når du har bestemt deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 mrloen du har sendt meg en PM, men du har full innboks.. Litt vrient å svare da ;) Edit: Har sendt deg en mail, mugg555... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Bump!! Trenger baksete, se første post :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ampen her er BILLIG! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COLOLLA Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 kor strøken er amp og kor i skalaen ligger den ang lyd kvalitet?? kor masse osta den ny?? Siter Eg vil ha sportsbil!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Lydkvalitet vet jeg ikke, eneste jeg vet at Rockford ikke er et møkkamerke :tannløs Kosta 4000kr ny, er helt strøken ettersom jeg husker. Har ikke sett den på en stund, men ligger link til bilder i første tråden. Om du ikke gidder å trykke deg til første tråden kan du klikke på denne linken: http://home.no.net/toha6/nFF/Bilder/bilstereo/ :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg