Gå til innhold

Endelig ble den en Volvo 240 på meg

Ranger emnet


Zemeckis

Anbefalte innlegg

Jepp, den ble kjøpt av en dame som bodde i Haugesund(første eier) så sto den i x-antall år, så da kjøpe en fra Bergen den(andre eier samt medeier) og da ble jeg, en Trondheimsgutt tredje eier(ser bortifra medeier). Nja, tror ikke det blir noe styling på den. Vil ha min clean som mulig egentlig.

 

Edit: På søndagen så hadde goførrn rullet 177tusen km, akkurat:D

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Nei, prøve en kompis sine før han satt det på bak på sin egen. Måtte jo se hvordan det ble. Og slike blir vel handlet inn til neste sommersesong. Har fått rådebank i B23A`n nå da. Så det blir enten ny B23A/B230A eller så blir det muligens at jeg kanskje kjøper Colli`s B21ET når jeg får penger. Eller så kan det bli en billig B230F/E foreløpig så jeg kan bruke bilen og spare til B230FT/FK. Er ikke helt sikker på om jeg skal selge enda. Kommer jo til å gå så mye i tap og da vil jeg heller fikse den opp, ta rusta og diverse ting. Får kanskje plass på et verksted sammens med en på jobben og noen venner av han. Ikke Volvo folk riktig nok da.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags felger er det der og hva koster dem? DRITNICE!

Er det original grill du har framme?

Er det hvit lakk du har? Synes den så så jævlig pen ut. :)

 

Felgene heter Eiker E1. Får kjøpt de hos eiker.com (eiker motorshop) for 1298kr/stk uten dekk. Billig og de ser pene ut. Det er orginal grillen ja. Lakkert chrome ramma rundt og det som er chrome på emblemet. Ble gjort av han som eide bilen for meg. Emblemet er borte nå, datt av:p Har en ny grill liggende som jeg skal lakkere og sette på. Hvit lakk hvor hen? Jo, takk for det. Bilen er grei den, bortsett fra rust og diverse problemer.

 

Edit: Ekren var før meg når det gjaldt felgene.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår