GalantV6 Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Ingen som er interesert i 2 stk S10L7 D4 Selges billig ved rask handel. GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 For rette prisen så er jeg intressert.. Kjøper mye fra u.s jeg så får 2stk helt nye (Nyeste serien) for 3000-3500.. Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 For rette prisen så er jeg intressert.. Kjøper mye fra u.s jeg så får 2stk helt nye (Nyeste serien) for 3000-3500.. Gi meg et seriøst bud, det er også grill til elementene. GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Du kjøpte også elementa fra usa så du vet også hva de koster:P mitt høyeste bud blir 2500 for begge.. hvis ikke kjøper jeg like gjerne helt nye..:D Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Du kjøpte også elementa fra usa så du vet også hva de koster:P mitt høyeste bud blir 2500 for begge.. hvis ikke kjøper jeg like gjerne helt nye..:D Da synes jeg du bør kjøpe fra USA. Da lar jeg heller elementene ligge i skapet. GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Jepp, skal gjøre det :D Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hei tore. fått solgt subbene enda? vet du om man kan bygge ei kasse til disse så de trykker godt når det trengs? er en coupe jeg skal ha dem i, og liker litt ekstra bass av og til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg