Volvo_Roger Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Trenger hjelp til hva jeg bør gjøre med dette, lekker oppe i høyre hjørne er nye typen list på bilen den flate Vist eg går til en carglass firma kan di stoppe dette, har prøvd selv men uten resultat Hvor mye koster nytt vindu for eks. Listen må vel også kjøpes ny og da hos volvo eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 listen er innkapslet, dvs integrert i ruta, Det sitter en slags pakning under selve lista som er avtagbar, hør med de om det kan være denne som er slitt eller i stykker, denne er vel og få kjøpt løst tror jeg, men hør med ditt nærmeste glassfirma, ikke rot med det selv. blir aldri noe bra ut av det =) Listen følger med hvis du kjøper ny rute, så sant det er den inkapslete ruten du kjøper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 ruta koster rundt 4 lakser, men har du glassforsikring blir det 2 laken, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 du kan jo guffe på med ... ikke silikon ... men tilsvarende. silikon inneholder sitronsyre, så den får bilen til å ruste! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Bare å få et glassfirma til å skjære den ut og lime den inn på nytt. Hvis ruta er bra da. Det er limet som tetter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Du kan kjøpe deg 1 komponent rutelim og slippe ned taktrekket littegrann der hvor det lekker og kjøre på med rutelimet for å få tetta. Har gjort det forholdsvis mange ganger og det blir tett ca 80% av gangene. Hvis det ikke hjelper må du skjære ut ruta og lime den inn igjen som noen har sakt før her. Det er ikke så vansklig men det krever litt utstyr og lim så det er vel mest kurant og sette det bort til glassfolk. Er litt usikker på hva de tar for å skjære ut ei rute og sette den inn igjen, men bare limet koster jo 700 så er nok godt over 1000lappen. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Takker for hjelpen ,tror nok jeg setter det vekk til ett glass firma da ruten har ett solid hakk midt på ruta foran meg Er nok mest redd for rust overtid men jeg tror det kan vente til sommern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Litt SikaFlex gjør susen. Koster vel rundt 60kr for en tube, så kjøp en slik Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg