Bauer Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Hei! Hvor stort element er det plass til i dørene på en 99 mod Golf 4? Det er snakk om en 5 dørs. Er det eventuelt flere høyttalere pr side? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 6,5" står originalt, og vil også passe bra. Det lar seg gjøre å sette i 8" hvis det ønskes, men det vil være litt mer jobb. Samme bak. Diskantene settes inn i dekselet oppe i hjørnet ved ruta. (foran) Og bak settes de inn ved håndtaket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 eller bygg om dørene og monter inn fler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Jeg kan ordne en lyttetest i en Golf IV for deg i løpet av neste uke. Forsterkeren snakker vi ikke om, men høyttalerne vil du nok dra kjensel på, tenker jeg. Send meg en e-post så snakkes vi. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg