Gå til innhold

Styling og Lakkering og Emblem

Ranger emnet


remye

Anbefalte innlegg

Kommer, akkurat nå er den bare standard med kamei øyelokk. Skal lage en bilde tråd. Sjekket ut litt GTI motorer fra Tyskland, kan få de fra 20 000 - 25 000 fra kondemerte bilder, dvs uskadde motorer. Kanskje dra ned hente en, sjekke kostnadene!

Husk at du må ut med ca 50 lapper i avgifter for å få det godkjent også da. I tillegg er det vel andre ting som må endres også, sånn som bremser/understell osv......

 

Synes det er finest med lakkert ned orginal fanger uten synlig bakpotte

 

Emblemtrimmingen forrige eier gjorde på min FSI

GolfVSportline005.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det din som står ved Uelands gt? Syns jeg kjenner igjen gata samt bilen :P Du har også leppa og skjørtene, original vw sine :) samt chrome caps for speilene! Bor ikke langt unna deg

 

Skal ha en annen fanger bak, syns golfen er direkte stygg med den runde kanten, mer linjer gjør seg på bakfangeren. VW har en bakfanger som er kul, sjekk svenske vag sidene og tilbehør.

Audi A4 B6 E8 TQS

 

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det din som står ved Uelands gt? Syns jeg kjenner igjen gata samt bilen :P Du har også leppa og skjørtene, original vw sine :) samt chrome caps for speilene! Bor ikke langt unna deg

 

Skal ha en annen fanger bak, syns golfen er direkte stygg med den runde kanten, mer linjer gjør seg på bakfangeren. VW har en bakfanger som er kul, sjekk svenske vag sidene og tilbehør.

 

syntes det gjør seg veldig med enderør, ser tett ut uten.

Og den emblem greia ville jeg fjerna.

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår