FastOmega Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Her er noen bilder av fiat'en min.. Det er faren min som pusset opp dette smykket for en 12 år siden. Det står en 1500 motor i den som er boret opp til 1600. Eget grenrør og eksos. Etter hvert får jeg tørke støvet av de doble solex'ene som står i garasjen og lage ett nytt innsug, så det blir litt mer lyd og mer bensinforbruk! Om det er noen som har kamaxelhus til en twincam med fordeleren på selve camaxelhuset til salgs, så si ifra! Bilen går heller ikke for øyeblikket.. Mangler spennrulle og vannpumpe. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal få tak i de. Her er dem: Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Sinnsykt rå bil! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 takk! :D Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 fy flate du:D for en råå bil:) har du noe planner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 nei.. ikke noe annet enn å gå over motor og sette på dobble gassere og nytt grenrør. Så skal den senkes en smule. Den skal bevare det orginale utseende.:) Det er en sprekk på dasjbordet som jeg kunne tenke meg å fikse også. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Mulig jeg tar feil, men skal ikke 124 sport coupé ha sølvfarget instrumentpanel? Og det sitter vel ikke orginale metere i den? Vil anbefale deg å bytte dette til orginale deler, ser mye bedre ut etter min oppfatning ;) Er du medlem av Norsk Fiat Register? Jeg har selv en Neckar Jagst 2 (Fiat 600 D), og er medlem av NFR. Klubbens nettside heter http://www.norskfiatregister.com , her kan du sette inn annonse etter deler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Viss det er samme innsug på din som på 131, så har jeg innsug liggende til solex. Strammehjullageret får du visst kjøpt enda, vet det er en her oppe som akkurat har pusset opp en maken bil. Nydelig bil iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 joda, instrumentklokkene er orginale, men det er riktig at det skal være en aluplate lik den på midtkonsollen.. :) Men jeg lar det være slik det er.. Jeg har det orginale innsuget, men pga at fordeleren sitter i veien, må jeg enten få tak i de andre kamaxelhusa der fordeleren sitter eller lage nytt innsug.. satser vel egentlig på det siste.. Virker som om at de kamaxelhusa er mangelvare.. :( Kom på en annen ting som skal gjøres, og det er å fikse på baksetet og sette inn nye seter foran. Tanken er cobra classic eller hva setet heter. Det ser bra ut synes jeg.. :D Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg