CamaroCab Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Selger 305 tpi med ledningsett og 700 kasse, kan prøves i bil. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwolfie Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hvor mye har du tenkt å ta for dette? evnt hvor mye for bare motor og nett? Siter Mvh.. Gunnar - Chevrolet Corvette c3 81 mod (godværsbil) - Opel astra g 00mod (bruksbil) - Toyota avensis 05 tte stylet - volvo 240 gl 86 (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hvor mye har du tenkt å ta for dette? evnt hvor mye for bare motor og nett? Tror ikke 15 000 er ille pris, motoren er brukt i sommerogfungerte fint som bare det. Ledningsnettet er et originalt som er bygdom av en proff fra sarpsborg. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 er det noe problem å bruke denne i en 82 trans am? tenker da på ledningsnettet. jeg har et helvete med elektrisiteten i bilen og jeg orker ikke mer problemer hvis jeg evt skal kjøpe motor med ledningsnett Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 er det noe problem å bruke denne i en 82 trans am? tenker da på ledningsnettet. jeg har et helvete med elektrisiteten i bilen og jeg orker ikke mer problemer hvis jeg evt skal kjøpe motor med ledningsnett Det var ikke noe problemi den bilen som ledningssettet ble plukket ut fra, 79 Cutless. Jeg plukket ut motoren og en som heter "Ragge" fra Horten plukket ut ledningssettet, en av de første i Norge som bygde TPI. fra original annlegget. fordelen er jo at du kan være med å ta ut motoren så ser du hvordan ting skal være. happyhappy Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camaroen Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 er veldigt innteressert i den andre motoren din med vortec topper og spesielt innsug, dersom den fremdeles er til salgs..? Er det gjort noke meir med den? ballansert? brukbar? sprikke i blokka pga. frost? har du komplett ledningssett til den også? Siter 81 Audi 200 turbo 77 chevrolet G20/30 86 chevrolet camaro Z28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 er veldigt innteressert i den andre motoren din med vortec topper og spesielt innsug, dersom den fremdeles er til salgs..? Er det gjort noke meir med den? ballansert? brukbar? sprikke i blokka pga. frost? har du komplett ledningssett til den også? Hei. Den motoren er i deler tror blokka er sprekt, så den eneste komplette motoren som går er 305èn, har også en 350 fra en 77 blazer som gikk når den ble tatt ut, men den er vel et renoveringsprodukt. Skal jeg selge, vortecinnsug, vortectopper siamesikerunners,pleneum, rails, må jeg regne på det, er dyre deler å kjøpe igjen. Ja jeg har komplett ledningssett. Jeg har jo også "vanelig" tpi. Hadde du tenkt å ha dette i 77 camaro? Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camaroen Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 heisann, hadde tenkt å ha dette i 86 camaro.. er egentlig på utkikk ettet 350 tpi motor, og det er da meininga å gi den litt meire power.. Derfor jeg spurte på den med vortec toppene.. du skriv du har vanleg tpi og, er det bare innsprøytning eller? -kan i såfall vere innteressant det og..;) har i dag bare ein orginal 305 forgasser, så alt er jo bedre enn det.. har vert innom tanken på å montere tpi utstyr på den.. Siter 81 Audi 200 turbo 77 chevrolet G20/30 86 chevrolet camaro Z28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 hei.. trenger kansje 2x topper til chevy 350.. skal først prøve å se om det er pakningene da.. men kjekt om du har å selge? pris Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allpro Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Solgt?? Siter 2000 Audi TT 2000 Audi A6 1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90 1967 Camaro RS/SS med LS1 snart.. 88 Lj 73 BILGAL !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg