Gå til innhold

305 TPI og 700 kasse Selges.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hvor mye har du tenkt å ta for dette? evnt hvor mye for bare motor og nett?

Tror ikke 15 000 er ille pris, motoren er brukt i sommerogfungerte fint som bare det. Ledningsnettet er et originalt som er bygdom av en proff fra sarpsborg.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe problem å bruke denne i en 82 trans am? tenker da på ledningsnettet. jeg har et helvete med elektrisiteten i bilen og jeg orker ikke mer problemer hvis jeg evt skal kjøpe motor med ledningsnett

Det var ikke noe problemi den bilen som ledningssettet ble plukket ut fra, 79 Cutless. Jeg plukket ut motoren og en som heter "Ragge" fra Horten plukket ut ledningssettet, en av de første i Norge som bygde TPI. fra original annlegget. fordelen er jo at du kan være med å ta ut motoren så ser du hvordan ting skal være. happyhappy

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
er veldigt innteressert i den andre motoren din med vortec topper og spesielt innsug, dersom den fremdeles er til salgs..? Er det gjort noke meir med den? ballansert? brukbar? sprikke i blokka pga. frost? har du komplett ledningssett til den også?

Hei.

Den motoren er i deler tror blokka er sprekt, så den eneste komplette motoren som går er 305èn, har også en 350 fra en 77 blazer som gikk når den ble tatt ut, men den er vel et renoveringsprodukt. Skal jeg selge, vortecinnsug, vortectopper siamesikerunners,pleneum, rails, må jeg regne på det, er dyre deler å kjøpe igjen. Ja jeg har komplett ledningssett. Jeg har jo også "vanelig" tpi. Hadde du tenkt å ha dette i 77 camaro?

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, hadde tenkt å ha dette i 86 camaro.. er egentlig på utkikk ettet 350 tpi motor, og det er da meininga å gi den litt meire power.. Derfor jeg spurte på den med vortec toppene.. du skriv du har vanleg tpi og, er det bare innsprøytning eller? -kan i såfall vere innteressant det og..;) har i dag bare ein orginal 305 forgasser, så alt er jo bedre enn det.. har vert innom tanken på å montere tpi utstyr på den..

81 Audi 200 turbo

77 chevrolet G20/30

86 chevrolet camaro Z28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår