ghostdogg Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Enjoy the exhilaration that Milltek stainless steel systems give you with a genuine power gain of 8-10%. hehehe, "power gain of 8-10%" Dette er veldig avhengig av resten av oppsettet. :p Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 vel, det blir vel ikke så myyye bedre enn dette, og JEG kjøper iallefall på grunnlag av vekt og utseende, samt lydnivå, mer enn hvor mange ekstra hester man får. Jeg har mer enn nok av det allerede :). Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowboard Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 hvis du ikke har skaffa deg anlegg har jeg ett supersprint anlegg til salg!fra kat å helt bak....kosta en 9lappa når jeg kjøpte d..får d billig!!! Har ikke somla meg til å kjøpe noe annlegg enda, men hvor mye skal du ha for det supersprintannlegget?? Er det brukt lenge? Siter DUCKSJEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg