snowboard Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Heisann Eksosen må byttes, men jeg vet ikke til hva. Det som er på nå er noe hjemmesnekra kloakkrør eller noe lignende som forrige eier av bilen hadde satt på. Funka sikkert bra for et par år siden, men nå tar det bortig både her og der i tillegg til at det lekker to steder. Er det noen som har noe forslag til eksos? Da snakker jeg om fra kat. og bakover. Er det orfinale ok?? Siter DUCKSJEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Heisann Eksosen må byttes, men jeg vet ikke til hva. Det som er på nå er noe hjemmesnekra kloakkrør eller noe lignende som forrige eier av bilen hadde satt på. Funka sikkert bra for et par år siden, men nå tar det bortig både her og der i tillegg til at det lekker to steder. Er det noen som har noe forslag til eksos? Da snakker jeg om fra kat. og bakover. Er det orfinale ok?? Det orginale er jo bra det sikkert, men mistenker det er svindyrt. mener å ha hørt det. http://www.felg-import.no selger noen som ikke har så mye lød tror jeg. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Milltek. Det er ikke brumleanlegg, koster ikke skjorta og skal gi 8-10% økning..( noe jeg tar med en klype salt), men anyway.. bestilles fra awsome-gti i england. Fin service og sender med fly.. husk å bestille "fake cat" det er ikke med i pakken! PS! ikke tuv godkjent, men mitt ble eu-godkjent da avgasser og lydnivå er innenfor riktig nivå. http://www.awesome-gti.co.uk/vw%20corrado/exhausts.html Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowboard Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Høres bra ut. Hvor mye var det du betalte for ditt??? Siter DUCKSJEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 365 pund for hele pakka.. ikke downpipe, men cat-replasement og bakover.. inkl. frakt i dagens valuta ca. 4404 norske blanke kr. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 bare ca. da eller? Stian, jeg synes det er stilig med senket eksosanlegg jeg. Få som har det lissom. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 slik?? http://img506.imageshack.us/img506/2834/stooorpotte3dq.jpg .. crap, får ikke bildet opp her, bare linken. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hehe, nei den skraper ikke litt engang. og det er med meningen. Det er mye mer O.G. å ha trøtte eksosholdere og eksosannlegg som ikke ligger i sporet sitt i det hele tatt :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 vært der ja.. derfor ble det nytt milltek. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowboard Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Fikk du da med alt du trengte til montering?? Siter DUCKSJEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 nei..ikke opphengs-gummi-ringer-greier hvis du tenker på det.. var et værksted som monterte mitt, skulle ikke være noe problem. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1.8T Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hvis du ikke har skaffa deg anlegg har jeg ett supersprint anlegg til salg! fra kat å helt bak....kosta en 9lappa når jeg kjøpte d..får d billig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 syk pris for de supersprint anleggene ass! er de virkelig så mye bedre en f.eks simons som jeg har? bråker jo mye mitt da, sikkert der mye ligger! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1.8T Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 grunnen til att de er så dyre!! tror jeg har med att de er rustfrie og de lever sikkert på ett godt rykte! dermed skrudd prisen opp i skyene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Enjoy the exhilaration that Milltek stainless steel systems give you with a genuine power gain of 8-10%. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg