Racing_ Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Heisann. Har fått et problem med den ene forsterkeren, en Phoenix Gold ZX500. Subbene som drives er 2 stk Morel Elate 10. Forsterkeren gir signal ut til subbene, men selv om jeg skrur gain på fullt spiller subbene så lavt. Er nesten ikke liv i de. Har nettop vært ute å koblet subbene på en Phoenix Gold ZX450, og den driver subbene en god del bedre enn ZX500`en. Har ikke noen specs på ZX500`en, men den skal vel være kraftigere enn ZX450`en? Uansett skal ZX500`en drive de 2stk 10" godt. Forsterkeren drev en Cerwin Vega stroker 15 før jeg overtok den. Noen som har noen forslag? Finner ikke ut _noen_ ting når jeg holder på. Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg