Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg leker med tanken om rettstillt motor om dagen. Så jeg lurer på om lista mi med ting jeg trenger for og få det til er rett: B20 clutch hus (skaffet, stod på en M40 kasse) B20 Bunnpanne B20 Motorfeste labber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Det clutchuset der kan du ikke bruke om du ikke skal skifte til M40/41 kasse. Du må ha et clutchus for B20-M45, men dette er skjeldent. Jeg har nettopp solgt et slikt. Er jeg ikke helt på jorde nå så må du også ha oljepumpe fra B20. Men hvorfor vil du rettstille motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Men hvorfor vil du rettstille motoren? ser jo betrakltig mye penere ut da... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 kan kjøre original oljepumpe og bunnpanne værtfall. tror ikke de b20 Motorfeste labber passer heller, sveis eget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg