volvo-r-sport Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hoit! Lagde en tråd om dette for ei stund siden da jeg leta etter bilder.. Nå er vingen i hus, men er jo ikke noe fornuftig vis å feste den på. På 850 er det bare to "hemper" på hver side som er klemt rundt kofferten.. Men disse er for smale, må bygge ut sånn 5-6mm på hver side. Da sitter jo vingen langt oppe i lufta.. Noen som har gode forslag til åssen jeg kan lage fester til denna? Evt bilder er fint. Til de som ikke vet det så er anleggsflata på vingen i 45* vinkel, så det går ikke å skru den med gjennomgående bolt rett i vingen... DOH! Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hei, hadde sånn på min før, kjøpte orginale festebrakketter, bare satte i litt lengre skruer. gikk fint på min bil å satt godt. hadde under litt dobbeltsidig teip på midten. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Døm sier jo at den passer "rett på", har tenkt å bruke dobbelsidig teip på midten.. Men med originale 850 fester er det jo for smalt. Måtte bygge ut 5mm på hver side for å skrudd døm inntil. Men da så det helt mongo ut, var ei gløppe på 4-5mm på hver side. Mindre pent... Har vært innom noen tanker med å lage egne fester. Men er liksom ikke så lett å lage til det med tanke på hvor skruehulla på vingen er. Er litt tricky å plaste inn ei gjenga hylsa på "rettflata" under vingen og bare skru den rett igjennom kofferten også.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg