Jonte Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Vurderer å selge Golfen min, pga kanskje å kjøpe ny bil. Annonse på Autodb Annen info: Tråd om bilen på forumet her! Side om bilen her! For spørsmål ta kontakt via E-mail eller PM PS: Kom med eventuelle bud. Bare la ut 50000 som pris for å se hvor mye jeg får for bilen, er ikke sikkert jeg selger uansett Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 selge alt nå?? du som har så mye planer med den osv?? Hvor langt har du rukket å kjørt med den da? :D Hva skal du ha deg nå da? HVIS du skal selge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Kunne kanskje vært litt interessert.. men prisen du satte der, ble nok i høyeste laget for en Golf ;) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Originally posted by NoLimit selge alt nå?? du som har så mye planer med den osv?? Hvor langt har du rukket å kjørt med den da? :D Hva skal du ha deg nå da? HVIS du skal selge... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=2618 dette blir vel hans nye bil? Hvis han ikke bare har det i kjeften da? :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by funkes http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=2618 dette blir vel hans nye bil? Hvis han ikke bare har det i kjeften da? :) Veeeeel, vi får se vettu! :) Må sjekke ting rundt det osv, men skal ikke legge skjul på at jeg har lyst på den der! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Tar'n for 65............ :o Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by Jonte Veeeeel, vi får se vettu! :) Må sjekke ting rundt det osv, men skal ikke legge skjul på at jeg har lyst på den der! :) Jeg tror egentlig ikke at det er en "nybegynner bil". Jeg turte iallfall ikke kjøpe en sånn :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Originally posted by funkes Jeg tror egentlig ikke at det er en "nybegynner bil". Jeg turte iallfall ikke kjøpe en sånn :) hva da ikke turte?! jeg vet nå hvertfall at det skal ikke skorte på "å tørre" når jeg skal kjøpe meg bil :D da blir det mr2 for alle penga :D hmm, har kommet en til i byen her nå, 2 til sammen... litt for mange syns jeg :( Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Originally posted by dalan hva da ikke turte?! jeg vet nå hvertfall at det skal ikke skorte på "å tørre" når jeg skal kjøpe meg bil :D da blir det mr2 for alle penga :D hmm, har kommet en til i byen her nå, 2 til sammen... litt for mange syns jeg :( Heh.Kjipt å kræsje bil med en gang og måtte starte på 0% bonus. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Originally posted by CrZy_T Heh.Kjipt å kræsje bil med en gang og måtte starte på 0% bonus. uansett dumt å kræsje bil da, har ingen planer om det ;) forsiktig som få :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Originally posted by dalan uansett dumt å kræsje bil da, har ingen planer om det ;) forsiktig som få :D Du tør å kjøpe mr2, men skal kjøre forsiktig som faen..... jaja Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Originally posted by dalan hva da ikke turte?! jeg vet nå hvertfall at det skal ikke skorte på "å tørre" når jeg skal kjøpe meg bil :D da blir det mr2 for alle penga :D hmm, har kommet en til i byen her nå, 2 til sammen... litt for mange syns jeg :( Ok verdensmester. Kos deg med Mr2 med 3sgte du. Celicaen min har samme motor så jeg vet hva den er god for. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Originally posted by funkes Ok verdensmester. Kos deg med Mr2 med 3sgte du. Celicaen min har samme motor så jeg vet hva den er god for. Vel. Er ikke du like mye verdensmester som han da? :) Når du kjøper en Celica GT4 som første bil, så må vel han få lov å kjøpe en MR2 uten at du skal klage? Fordiom en Celica sikkert er en litt mere "stødig" bil. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Originally posted by Jonte Vel. Er ikke du like mye verdensmester som han da? :) Når du kjøper en Celica GT4 som første bil, så må vel han få lov å kjøpe en MR2 uten at du skal klage? Fordiom en Celica sikkert er en litt mere "stødig" bil. Jeg vil påstå at en Gt-four er ganske mye enklere å kjøre litt hardt med enn Mr2 turbo ja. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Ingen som vil ha? Jeg vil selge unna. Orker ikke bil som går så godt. Fikk bot i går. Nettopp fått lappen tilbake! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg