Gå til innhold

Vr6 godkjenning!

Ranger emnet


Reset

Anbefalte innlegg

kjenner en som fikk godkjent en jetta med vr6 på lillehammer.... men lillehammer har jo ikke sånn kontrollhall lenger da, så må enten til gjøvik ell otta om du er herfra

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vist eg ikkje tar feil så får man ikkje adapter for 4x100 til 5x100 og omvendt. eine bolten til hjulet vil treffa hullet til navet.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor Jettavr6 duden?? hvor i norge godkjenten du den? :popcorn :crazysant Devil fg

Han jeg snakke med kommer ifra Lillehammer eller noe sånn. Var en sølvgrå Jetta med scoop på panseret. Var full da jeg snakket med han, så jeg husker ikke hvor han sa han hadde godkjent den. Hehe. På Gjøvik ville jeg nok ikke godkjent den. Fikk ikke godkjent mopeden min dær var 3-4 år siden, pga den klarte ikke å dra ut 5. giret på rampa :w00t Ikke det at det har så mye å gjøre i denne sammenhengen, men sier jo litt å nøye det skal gå ann å bli da. Bare masse vrange *****er oppå der, har jeg og flere folk som jeg kjenner fått erfart.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente jeg leste i GD i dag at de skulle åpne kontroll kallen denne måneden igjen, stengt siden juni eller noe , kan det stemme?

 

Vemund

har hørt noe prat rundt detta jeg også.....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for jo håpe d....... så det er ikke mulig og bruke 4x100 på vr6 understell?

hvorfor ikke bare bytte over? få tak i en bra treer vr6 skadebil å flytt over alt som kan flyttes over :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en gul jetta vr6 som er godkjent med 4x100.

Han har brukt G60 bremser, skulle tro atdet er mulig med det siden dem er akurat like store som vr6 bremsene, begge er 280x22.

Det jeg har hørt var at han som godkjente den hadde på felger med lokk over bolta, at det var derfor den ble godkjent med de bremsene. Men om det stemmer vet jeg ikke.

Hadde jeg vært deg hadde snakka med dem som skal godkjenne bilen og møller

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist eg ikkje tar feil så får man ikkje adapter for 4x100 til 5x100 og omvendt. eine bolten til hjulet vil treffa hullet til navet.

Skal gå bra det, har sett det før i allefall....

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår