luckyducky Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 vel jeg lurte på om noen kunne modde denne bilen for meg??? please . vil ha annen lakk og felger og litt styling og bredding. hadde vært grit fordi jeg har ikke photoshop ennå men skal skaffe... Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Bredding er vanskelig når bildet er tatt fra siden, etter min erfaring. Correct me if Im wrong :) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 ok trodde alt gikk med mer skygge jeg men ok hvis det er vanskelig så¨dropp det..men det hadde vært greit med hvis noen hadde klart og bredde bilen. Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 fiksa en rask en jeg... ikke se på fronten :( :peace: [/img] Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 takker. er det flere som vil prøve? Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg