Gå til innhold

Vekt på fører av speedster?

Ranger emnet


opel_power

Anbefalte innlegg

Hva er annbefalt vekt på fører av en opel speedstre 2.2? Eg veier 97 og vurderer seriøst og skaffe meg en slik! flekke alt av vålvo! kiddie :ex_machin

 

Er fine biler det. Er jo ett fett hva du veier. Et par kg ekstra i den bilen har ikke så mye å si. Det viktigste er at du er litt smidig.. Ryktes at det er litt jobb å komme inn og ut av den bilen.. hehe

Men så er jo det litt av sjarmen...

 

Blir noe av den samme sjarmen som når man har trang 2 dørs bil, og jentene må krype ut... hehe. spess om den har skjørt på seg.. Deilig syn i sommervarmen det ja...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten har en Opel Omega V6 for tiden, og vurderer seriøst å bytte den inn i en Speedster. Han prøver å finne en i Bergensområdet som han kan prøvekjøre, for å finne ut om det virkelig er noe å ha. Håper det blir snart, for jeg skal være med kiddie Uansett bare digg å måtte klatre litt:D

Han spurte meg om hva jeg syntes, om han var litt for stor, og jeg foreslo å legge ut en tråd her. Personlig mener jeg han er helt okei i formen, IKKE feit.

Når det gjelder skruing, så liker han ikke å mekke noe annet enn stereo:D

Og vinduer (intern kom.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for alle de som ikke skjønner humoren i innlegget mitt.

 

når han bare skriver vekt og ikke høyde, bilde bygning osv har vi ingenting og gå på, vi kan gå utifra at han da er 160cm og veier 97kg, han er da for FEIT,

 

er han 195 og veier dette er han jo bare normalt bygd.

 

uansett har vekt ingenting å si for om han kommer inn eller ikke, jeg kommer inn i mx5'en til harald, men ikke rx7'en til jantore. om man kommer inn har mye å si på ratt og stol.

 

om han er seriøst intressert i å kjøpe en bil spør man ikke her om HAN passer inn, man prøver en, er den for trang kan man diskutere evnentuelle løsninger som f.eks. annen stol. andre skinner, snapoffratt osv.

 

når han spør om anbefalt førervekt får han da svar 75kg som er standard vekt på fører ref alle vognkort.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det at en veier 97kg, betyr jo ikke at en er feit. hallo?!

 

det som er alfaomega her eg nok hvor høy og sprek du er. hehe.

 

prøvde og sette meg inn i en slik hos oldervol bil for en tid tilbake.

ingen lett jobb. jeg er 187 cm høy. (og ca 75kg, viss dere lurte)

 

det med å mekke stereo i speedster`en vet jeg jammen ikke helt.

er ikke mye ekstra plass der hvertfall.

 

og gutt, kjøper du en speedster, så få bilder av den inn her!!!

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår