Gå til innhold

Turbo kits

Ranger emnet


Turbo_FB

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel ikke med chip men det er vel egentlig bare greit! ikke noe spess inponert over usa chipene! sendte de mail i går men de har ikke svart...

Erlend på volksport har heller ikke svart meg så ikke lett og sjekke på turbo kit for tiden! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få mappet chip til deg jeg så ikke noe prob med det.

 

Jeg holder på å lage et turbo kit til vw for tiden, men posten bruker jo hundre år på å komme frem.

 

Har kjøpt meg T3 med intern WG på jobben, Syk pris ass, Digger nye jobben!

Chip er i orden, trenger manifoil som er beregnet på T3 og intern WG, Downpipe også er vi i gang! resten lager jeg på jobben...

Håper på innspill fra folk som kan skaffe med pris for volksport svarer jo faen ikke så fuck it!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg T3 med intern WG på jobben, Syk pris ass, Digger nye jobben!

Chip er i orden, trenger manifoil som er beregnet på T3 og intern WG, Downpipe også er vi i gang! resten lager jeg på jobben...

Håper på innspill fra folk som kan skaffe med pris for volksport svarer jo faen ikke så fuck it!

Detta blir bra;) Nå vet jeg hvem jeg skal ringe når jeg trenger sjapp transport:P:D

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår