-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 :w00t I dag jeg startet opp biln.funket ikke kjørelysene. alså når brytern står i (0) posisjon..Ikke lys i instrumenter. ikke lys bake eller framme. men målerene fungerte. Da jeg vridde om til Hovedlysene (|) Posisjon. Da funket baklampene, instrument lysene, men da merket jeg att jeg ikke hadde bremslys heller. hva kan være feil? noen som har kjennskap til dette. kan tenke meg deil enn kontaktfeil i tenningslåsen/lys brytern. Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Noen som vet om takvingen fra 240 passer på 740 sedan ? eller fra 245. Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 sjekka sikringen for kjørelys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 vist ikkje det e sikringen så prøv å se om det kan være et reele som e løst hadde samme problem i sommer.va eiret litt på et reele. reelene ligger bak sikringsboksen. lykke til Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hvordan får man ut sikringsboksen? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Takker for alle svar:) skal sjekke ut i morgen :P håper på rele ideen. Btw har sjekket alle sikkringene. Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hvordan får man ut sikringsboksen? ta ut askekoppen, så vipper du opp den sorte leppa samtidig som du drar forsiktig mot deg, så ser du rett inn i "det aller helligste".. førs en dobbelrad med sikringen, og så er alt mulig av releer bak der, hele plata er bare å trekke til seg ut så du kan jobbe med den.. lik er det ihvertfall på min, men lurer på om det er noen som har noe sikringer og greier på enden av dashen på venstre sida, der som er sjult når du har døra igjen.. men er ikke værre enn å se..gjort på 1min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg