Gå til innhold

Antall Sciroccoer

Ranger emnet


KennyMæn

Anbefalte innlegg

Eg tror eg e den eneste i askøy-området som har en registrert scirocco.. mulig det står en og annen scirocco på en låve et sted.. men i så fall e vel -82 Gti 8v ikkje et så alt for vanlig syn på disse traktene.. men ka betaler egentlig folk i forsikring rundt om kring? Eg må betale ca 7800,- i året for ansvarsforsikring og eg e atten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet at det er en par i Trondheim, men har ikke sett de... Jeg har i allefall en som vil komme på veien om ikke så lenge :D (den er forsåvidt på veien nå også, men mye, mye mer om ikke så lenge)

 

Jeg betaler 3000 i året for min GTX. Ansvar og del-kasko.

 

Forresten, vendetta, Du gjør akkurat det jeg drømmer å gjøre med min.. hehe.. vil fikse noe på 200-300 hk, men d blir en stund til enda. Aner ikke helt hva jeg skal finne på for noe artig med den får å få til det.. Forslag? :cool:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det er en par i Trondheim, men har ikke sett de... Jeg har i allefall en som vil komme på veien om ikke så lenge :D (den er forsåvidt på veien nå også, men mye, mye mer om ikke så lenge)

 

Jeg betaler 3000 i året for min GTX. Ansvar og del-kasko.

 

Forresten, vendetta, Du gjør akkurat det jeg drømmer å gjøre med min.. hehe.. vil fikse noe på 200-300 hk, men d blir en stund til enda. Aner ikke helt hva jeg skal finne på for noe artig med den får å få til det.. Forslag? :cool:

 

Jeg kjøpte jo bilen i fjor sommer, så det har jo tatt en stund for å spare penger til å "oppfylle drømmene" ...men alt til sin tid...!200-300hk?da må du i hvertfall bytte motor..tviler på at den holder da...har selv KR motoren nå med 139hk..utrolig sprek..og klart det hjelper litt med grenrør,luftfilter,powerbox,eksos og alt det dille der...eller i hvertfall på psyken:)....jeg skal hvertfall sette inn girkasse,motor fra en Audi..blir jo egentlig et småstort prosjekt det da..men det skal gå fint!Grunnen til at jeg gjør det er jo først og fremst for å få en enestående bil..og muligens håp på å ha norges raskeste rocco, men først og fremst koste på så mye fordi jeg elsker denne bilen..hehe! ....jeg betaler også 3000kr i året for bilen...det er ikke ille det!

logo-JessheimLigan-100x100m.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forbredt på motor bytte ja! :lol har blitt rasert etter 30 m den jeg har nå med 200hk! ane bare ikke hva jeg skal ha tak i... 16v 2,0 turbo høres ut som tingen... men aner ikke mer enn d... ikke aktuellt nå ell.. blir vel om en 2-3 år mersom... Vet ikke på om jeg skal spandere på nytt grenrør, og kam og bla bla bla, på den motor'n jeg har nå, eller bare å vente... :rolleyes:

 

Si meg.. hvordan forsikringselskap har du? jeg har det ufattelig billlig pga. personal rabatt og bonus :cool: enn du?

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forbredt på motor bytte ja! :lol har blitt rasert etter 30 m den jeg har nå med 200hk! ane bare ikke hva jeg skal ha tak i... 16v 2,0 turbo høres ut som tingen... men aner ikke mer enn d... ikke aktuellt nå ell.. blir vel om en 2-3 år mersom... Vet ikke på om jeg skal spandere på nytt grenrør, og kam og bla bla bla, på den motor'n jeg har nå, eller bare å vente... :rolleyes:

 

Si meg.. hvordan forsikringselskap har du? jeg har det ufattelig billlig pga. personal rabatt og bonus :cool: enn du?

 

 

ja, det er dyrt med bil...uansett hva du gjør..prøv å ivareta kjennetengnene på bilen da:)....har forsikring i IF jeg da..fyllt 24 og 50% bonus..så da blir det jo klart billigere...men jeg hadde ventet med kam osv og heller spart til ny motor..er ikke så sinssykt dyrt..men areidet koster jo...

logo-JessheimLigan-100x100m.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra!

Prøvde å få en kompis av meg til å kjøpe den, men han ska jo aldri kjøpe seg no bil da hehe..

Hvordan var det med rust på den? Har du sett under plasten?

Prisen på bilen var jo riktig bra ;)

 

Vemund

Lite rust! 1 liten flekk ve frontfangeren er det eneste! sett overalt og kan ikke finne no mer rust så!:) fornøyd me kjøpet! er verdt mye mer enn prisen så langt som jeg kan se!:)

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er dyrt med bil...uansett hva du gjør..prøv å ivareta kjennetengnene på bilen da:)....har forsikring i IF jeg da..fyllt 24 og 50% bonus..så da blir det jo klart billigere...men jeg hadde ventet med kam osv og heller spart til ny motor..er ikke så sinssykt dyrt..men areidet koster jo...

 

 

IF ja kiddie samme her... Men har du kasko? synes det er rart at vi har samme :crazysant

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drengen: Min står nå uten skilt, men kommer nok på til sommern, ellers så er det to andre ute på sotra, iallfall en med skilt, den andre såg eg med prøveskilt for en tid tilbake. Så står det en langs veien ute i øygarden, og går iallfall en til med skilt inne i byn, og så har du de som står på låvene da...

Fikk pris på ca 3000kr på min, ansvar og delkasko.

 

Vendetta: Norges raskeste rocco? Skal vi bli to om... HAHA.

Lurte på femmer jeg awd jeg et øyeblikk og, men må bare finne ut retningslinjene for biler tatt inn som flyttegods, lettere å få ting godkjent i de, og heldigvis har jeg en slik!

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drengen: Min står nå uten skilt, men kommer nok på til sommern, ellers så er det to andre ute på sotra, iallfall en med skilt, den andre såg eg med prøveskilt for en tid tilbake. Så står det en langs veien ute i øygarden, og går iallfall en til med skilt inne i byn, og så har du de som står på låvene da...

Fikk pris på ca 3000kr på min, ansvar og delkasko.

 

Vendetta: Norges raskeste rocco? Skal vi bli to om... HAHA.

Lurte på femmer jeg awd jeg et øyeblikk og, men må bare finne ut retningslinjene for biler tatt inn som flyttegods, lettere å få ting godkjent i de, og heldigvis har jeg en slik!

 

Ja, da får vi bli to om det da...om din blir ferdig mange år etter min, så lever jeg hvertfall i glansen en liten stund.....awd ja...mulig å få godkjent det da?Det må jo koste svindyrt....men om du får det til så må jeg si prosjektet ditt er veldig interessant.

logo-JessheimLigan-100x100m.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leve i glansen? Stiller jo opp til sommeren med nybygget maskineri så... Satser på å skubbe endel dyre sportsbiler rundt banene ja!

Problemet er jo at det spinner jo så udugelig mye med fwd, selv med diffsperre og racingslicks, så håper det holder seg på bakken.

 

 

Ang awd: Sett endel slike bygg i tyskland, vet ikke om det lar seg godkjenne i norge da bilen er basert på golf 1 plattform, hadde det vært på golf2/corrado hadde det vært annet da man har synchro.

Så alternativet er jo å kaste på haldex/synchro, ''skikkelig'' quattro er endel større komponenter så da må det nok rørramme i bunn, så er vel litt for omfattende til at det gidd å bli gjennomført.

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leve i glansen? Stiller jo opp til sommeren med nybygget maskineri så... Satser på å skubbe endel dyre sportsbiler rundt banene ja!

Problemet er jo at det spinner jo så udugelig mye med fwd, selv med diffsperre og racingslicks, så håper det holder seg på bakken.

 

 

Ang awd: Sett endel slike bygg i tyskland, vet ikke om det lar seg godkjenne i norge da bilen er basert på golf 1 plattform, hadde det vært på golf2/corrado hadde det vært annet da man har synchro.

Så alternativet er jo å kaste på haldex/synchro, ''skikkelig'' quattro er endel større komponenter så da må det nok rørramme i bunn, så er vel litt for omfattende til at det gidd å bli gjennomført.

 

javel..og hva skal du "skuffe" unna med til somern da?en 16v med turbo?ok..

logo-JessheimLigan-100x100m.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår