Gå til innhold

Antall Sciroccoer

Ranger emnet


KennyMæn

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke mange Rocco'er ute å går i forhold til mange andre biler.. I allefall ikke i midt Norge, så vidt jeg vet.

som jeg har sett har jeg den eneste i lillehammer... ellers har jeg sett svært lite av dem! har ikke bilder for øyeblikket! men kommer snart! lover;)

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjapt søk på vwaudi forumet gav 19 roccoer, dette er nok bare toppen av isfjellet. Er flere der inne som har slike, men ikke lagt de inn under ''våre biler'', ellers er det noen av de i bergensområdet, 6-7stk og bare to er medlem i klubben så...

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en Scirocco GTX 16V...og den går på Jessheim.

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2200

 

har et turboprosjekt på gang nå, så den er ferdig før sommern.

 

 

lager du en prosjekt tråd eller noe du? sku vært litt interessant å sett! Greit røfft blir det også yodude

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne bilen orginal av en i Aurskog...som igjen hadde kjøpt den av en i Bærum..som igjen kjøpte den av min ste-bror...så den hører jo egentlig til på Jessheim! Ja, kan godt starte en prosjekt tråd...eneste som er gjort nå er justerbart senkesett, 3delte,skrudde bbs felger, hvite mts blinkers....så blir det hel-lakkering til sommern..klart 16v er utrolig sprek, men skal man ta det fullt ut så må man bytte ut motoren. Gutta i protrim bygger motoren for meg, og målet er i overlant av 300hk, som er mer enn nok på FWD. Så kommer interiør og bur til høsten...om ikke før...skulle hatt et tre det vokste penger på.

logo-JessheimLigan-100x100m.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår