carwasher Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hei. kjøpte bilen min (mercedes 190 2.0l) med felger på. og nå skal det jo skiftes til vinderdekk. men så har det seg slik att det er sikkerhetsbolt på sommerdekka og jeg har kke fått med noe nøkkel til å få di opp med. har vert rundtforbi og spørt etter men å få tak i en slik er vist lettere sagt en gjort :S noen som har en ide om vordan jeg kan få den ut uten nøkkelen ?. trenger ikek skåne bolden på noen som helst måte... Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Spørs hvilken type låsebolt/mutter det er. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hmmm den er litt lenger enn di andre og så har den 8 hakk i seg. 4 som er littegranna mindre enn di andre. og ett litt stort hode så man ikek får envanlig pipe på. Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Sveis fast en stor mutter på låsebolten... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Sveis fast en stor mutter på låsebolten... den var ikek dum du. får prøve å sveise i morra da :) takk takk :) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 reis på ett dekkverksted som har universalpiper, som kan brukes på de fleste... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 reis på ett dekkverksted som har universalpiper, som kan brukes på de fleste... tror jeg heller gjør det ja :) vill ikek skade di fine felgene :) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hvem sine felger skal du stjæla? :D:D:D eida, litt tørr onsdagshumor, ingen kaffe i magan enda :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg