Mx-MaN Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har prøvd å sette i min ny cd spiller i min Transport 02 mod. Men har noen spm har jeg ikke gjort det riktig eller skruer ikke den spillern seg på når man skruer på tenninga ? Og når jeg skruer på spillern (får kun skrudd på den når tenninga er på) så begynner den å lese cd på nytt hver gang, skal den ikke begynne den slutta midt i en sang f.eks som min gamle blaupunkt ? Trodde kanskje det ikke var konstant strøm til den, men det funka å lagre radio kanaler og disse ville vel blitt borte hvis det ikke var strøm i det hele tatt når jeg skruer av tenninga. Har bare brukt de gamle iso kontaktene som satt på blaupunkten ikke bytta om på noe ;p Mx-MaN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Bytt om de to strømledningen. Strømledningene er rød og gul. Det som har skjedd er at konstantstrømmen er koblet på tenningsstrømmen og omvendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 jepp, og er det orig iso plugg kan du få kjøpt overgang om du ikke vil klippe de 2 og bytte rundt;) er nok det som er galt. Memory som er gul!? etter det jeg husker på de fleste spillere og plussen rød.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Du løser problemet ditt ved å bytte om den røde og den gule kabelen i ISO-kontakten. På noen bilmodeller er det dette som er forskjellen. Gul er 12V+ Rød er IGNITION/tenning Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mx-MaN Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 weee Fått det til nå takket være dere og en ny innkjøpt prøvelampe ;) Mx-MaN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg