Stoylen Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hei. Lurer på å kjøpe meg en 89mod. Audi Coupe Quattro. Denne har gått ca 200' km, er nylig byttet: Register reim Vasspumpe Stramme hjul Simmeringer på Kamaksling Topp pakning + bolter Eksos + innsug pakninger på topp Olje og filter Dynamo og servo reim Bremse caliprer bak h og v side Bremse klossa og skiver bak bremse slanger bak begge sider Bere kuler framme frontrute og ellers virker meget tight og fin er denne verdt 40000 kr? det er det jeg lurer på! :) Siter 89 Audi Coupe Quattro 91 Toyota Celica GT 86 Audi 80 cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 ja! med såpass med bytta deler ville jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å kjøpe den så lenge den virker tight å fin og ellers pen å se til Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoylen Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 bilen er fin å se til karosserimessig, liten fargeforskjell fra lakking (gjort av proff lakkverksted).. er standar int. i den men ok stand til å vere 19 år.. Litt laus i girstanga men det skulle han fikse, fyren har drevet med quattro i 11 år :) så dette er en ok pris for en så gammel bil? ellers var den rolig å fin å kjøre så.. er vel kanskje rimelig med tanke på att han selger den ferdig eu ok nå om noen dager? Siter 89 Audi Coupe Quattro 91 Toyota Celica GT 86 Audi 80 cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 den er jo ikke mer en snart 17 år da, ikke 19:) men vet ikke om du har vært å sett, men jeg fikk masse hjelp til hva jeg skulle se etter på samma type bil! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=99136 Bare for å svare:P ja den ser så absolutt bra nok til å kjøpe den! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoylen Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hehe.. det blei en sleiv bort på 7 tallet der jah.. hehe.. driver å ser på denne tråden nå.. har du kjøpt deg bil nå da? Siter 89 Audi Coupe Quattro 91 Toyota Celica GT 86 Audi 80 cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hehe.. det blei en sleiv bort på 7 tallet der jah.. hehe.. driver å ser på denne tråden nå.. har du kjøpt deg bil nå da? hehe.. nei har ikke kjøpt, venter til mai, da jeg har nok penger å lappen! men jeg vet så utrolig godt hva jeg vil ha :p å det er det samma som deg:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoylen Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hehe.. eg skal ned å skrive kontrakt nå snart så da er den skilta til helgen.. han har bestilt front rute i dag!! så dette blir bra.. :) Siter 89 Audi Coupe Quattro 91 Toyota Celica GT 86 Audi 80 cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 det høres veldig bra ut:) skulle gjerne hatt samma bilen til den prisen jeg.. er det 10v eller 20v? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoylen Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 det er en 10 v.. har bestemt meg for å ikkje bry meg så mye om det.. for bilen er bra å er 5 min unna meg så d blir bra.. :) Siter 89 Audi Coupe Quattro 91 Toyota Celica GT 86 Audi 80 cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 for meg så betyr det ikke no, var bare av rein nyskjerrighet :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Har du bilder av bilen? jeg er også fast bestemt på å kjøpe meg Audi Coupe, så fort jeg kommer over noe som passer meg ypperlig;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoylen Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Har ikkje hatt nokon foto session med bilen min enda nei.. men bilder vil nok komme jah.. har hatt bilen akuratt i to veker no.. har kjørt nesten 70 mil å er strålande fornøgd.. blir lenge til eg skal kvitte meg med den bilen der.. er en fryd.. For tida er eg begynt på bilstereo i bilen.. er en del arbeid igjen men det vil funke fett.. Siter 89 Audi Coupe Quattro 91 Toyota Celica GT 86 Audi 80 cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 må få tatt noen bilder da:D hvor i Norge bor du, og hvor hentet du bilen? Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoylen Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hehe.. Klart.. bilder kommer.. Held til i Jølster i Sogn og Fjordane.. Hentet den 5 min fra der eg bur.. tilfeldig at eg kom over den.. var et prosjekt en som har drevet med Audi i 11 år hadde ståande på løa.. skulle egentlig ikkje kjøpe meg ny bil, men etter en 2 timers prøvetur var eg solgt.. måtte bli den.. !! Einaste å utsette på bilen er litt "kjedelig" interiør.. er vanlig lyst stoff interiør.. så om nokon har skinninteriør til en slek bil må dei gje beskjed.. er på utkikk etter det.. men det er jo SVIN dyrt.. Siter 89 Audi Coupe Quattro 91 Toyota Celica GT 86 Audi 80 cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 koster å være kar vettu;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg