zharkey Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 ska se om jeg får fiksa bilde, men går jo ikke å legge ut på her, rett fra pc... må jo ha en link fra en annen side der bildene ligger.... har Dtm potta på skolen i dag... skal se om jeg får sveisa en overgang til eksosrøret... Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Fin bil! Personlig liker jeg ikke fargede girposer og girkuler, men hver sin smak! Klarer du å sveive rundt på vindusheisen siden høyttaleren står såpass nærme? Tommy Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 hver sin smak jah:) gikk ikke å svinge med vindusheisen, så jeg satte høytalerne i hatthylla istedet.... Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Ville gjerne likt å sett bilde av kn filteret og overgangne du lagde. Har selv tenkt på å få kn filter men hvis det er mye knot med å få det i så må jeg vel slite litt... ( har stor tro på at alt skal være veldig enkelt) Siter DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg