zharkey Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 registrer deg på mazdaforumet :) har gjort det, men skjønte ikke helt den siden.... Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hey Zharkey, uppload bildene på http://www.photobucket.com siden mp er nede. btw blir kult med spoilern. Hilsen Selger :p Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 har gjort det, men skjønte ikke helt den siden.... den er jo som et hvilket som helst annet forum, du må registrere deg, og logge inn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 jeg har registrert meg;) Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 konge! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 noen som vet hvordan jeg kan fikse kn filteret? skal montere det, men luftmengdemåleren er i veien... kan jeg kappe slangen og få plassert hele driten lengre fram? noen som har erfaring med dette? Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjeXen Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 noen som vet hvordan jeg kan fikse kn filteret?skal montere det, men luftmengdemåleren er i veien... kan jeg kappe slangen og få plassert hele driten lengre fram? noen som har erfaring med dette? Skal gjøre akkurat det samme nå. MazdaLaVista skal lage et bend til meg som jeg skrur på luftmengde måleren, og på bendet er K&N filteret. Siter Mazda 323 BG 92`modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Skal gjøre akkurat det samme nå. MazdaLaVista skal lage et bend til meg som jeg skrur på luftmengde måleren, og på bendet er K&N filteret. kan han ikke lage et til meg med det samme? :kiss eller hvor mye tar han for det ? Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjeXen Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 kan han ikke lage et til meg med det samme? :kiss eller hvor mye tar han for det ? Det kan jo hende han kan :) Er det 1,3 LX du har? Isåfall har du samma luftmengdemåler som min. Siter Mazda 323 BG 92`modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 er en 1.6 i 16v holder på å lage en overgang på skolne, men har mine sterkeste tvil om det blir bra. noen som har en direkte ling til der jeg kan bestille overganger? Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 hadde vært morsomt med komentarer Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjeXen Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 er en 1.6 i 16v holder på å lage en overgang på skolne, men har mine sterkeste tvil om det blir bra. noen som har en direkte ling til der jeg kan bestille overganger? Vet ikke hvor man får bestilt overganger akkurat, men å lage det selv kan da ikke være så vansklig så lenge man har muligheten til det. Ellers så kan du snakke med MazdaLaVista om han kan lage noe ala det samme som han lagde til meg. Men da må du ta noen mål av luftmengdemåleren din. Siter Mazda 323 BG 92`modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 fikk laget ferdig overgangen på skolen. den ble egentlig ganske bra og jeg er fornøyd med resultatet! Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Fikk montert overgangen! den passet PERFEKT! filteret passet også rett på.... fikk ganske grom lyd:D Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjeXen Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Fikk montert overgangen! den passet PERFEKT!filteret passet også rett på.... fikk ganske grom lyd:D Fett! :) Siter Mazda 323 BG 92`modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg