Prebendju Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 noen som kan modde min bil med disse felgene til 17" :popcorn skjønner ikke bære av ps.. yodude Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 kan sikkert prøve, de øverste der, er vel sånne vaa hadde på supran før vel?! :bump Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 ja takk.. trur det, luret på om de passa på 240 se hehe Devil Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Ehh, mulig jeg tar feil nå, men er ikke øverste de felgene der no ekstremt dyre a? Lite vits med felger som koster 4x prisen på bilen. Koster sikker 2x prisen på Volvo'n brukt de felgene der å. Rett meg hvis jeg tar feil noen. Sorry for off topic. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter944 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 felgene du har lagt ut kommer til å se helt *****iske ut på en modd. de mangler jo calipere bremseskiver osv. du trenger en "donorbil" med felgene på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 noen som kan forklare meg hvordan jeg får det til og bli bra om jeg skal gjøre det selv da?? er det bare og klippe og lime inn? får ta meg tid og prøve og sette meg inn i det om ingen gidder :hello: Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Ehh, mulig jeg tar feil nå, men er ikke øverste de felgene der no ekstremt dyre a? Lite vits med felger som koster 4x prisen på bilen. Koster sikker 2x prisen på Volvo'n brukt de felgene der å. Rett meg hvis jeg tar feil noen. Sorry for off topic. han sa jo aldri SKULLE ha dem på bilen da :well Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 han sa jo aldri SKULLE ha dem på bilen da :well takk :tannløs den da?? går det an og bruke det bilde? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 han sa jo aldri SKULLE ha dem på bilen da :well Nei, det er jo sant. Men regna egentlig med at han var inne på tanken på å kjøpe sånne felger, siden han ville se hvordan de så ut på bilen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det har nå vært en dunge poster, ikke en har hatt som mål å hjelpe trådstarter! Skal prøve litt senere, er litt busy nå, men garanterer ingenting. Felger er ikke min sterke side. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 tusen takk. jeg får det ikke til se.. skjønte ikke stort av ps.. prøver og lære meg det men.. noen som har noen bra sider med forklaringer? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 :well Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 tusen takk. jeg får det ikke til se.. skjønte ikke stort av ps.. prøver og lære meg det men.. noen som har noen bra sider med forklaringer? sjekk veiledere på toppen av forumet samt glacius sine tuts.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 http://www.digimods.co.uk Hjelper som regel bare å prøve seg frem.. sitte litt i starten å leike seg.. ;) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg