Gå til innhold

Hjelp til feilsøking av anlegg i Bmw 318 E46

Ranger emnet

X-istenZZ

Anbefalte innlegg

Hei!

klart å få handla meg en bmw med det orginale drit anlegget i.. Forrige eier hadde basskasse i bilen og har satt på en jalla overgang fra vanlig høytalere kabler over til phono.. også kalt høy frekvens/lavfrekvens overgang elns..Siden det ikke er utganger på den org bmw spillern.. Men det som er problemet er at det av en eller annen grunn er noen som gjør at det blåses forsterkere uansett åssen man kobbler baki der.. alt er riktig slik som det satt i min forrige bil men alikevell så skjer dette.. noen som har et godt forslag på hva det kan være? er ikke overgangen for den er sjekket å jeg har veldig lyst til å beholde org spilleren så jeg ikke mister knappe funksjonene på rattet..

Mvh Mats

2004 - Chevrolet Tahoe

1992 - BMW E36 Turbo Drifter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jeg får se om jeg finner overgang til pioneer spillern jeg hadde i forrige bilen.. de spiller litt som vanlig i ca 10 min også sier det bare "swoop" i bassera også forsvinner all lyd.. det sitter kondensator å delefilter før forsterkera så det skal ikke være noen galt.. men godt mulig det er noe feil med strømkilder elns.. han som eide den før meg fikk bmw til å legge strøm, rmt å jording for han.. at rmt er kobbal på parklys skal vell egentlig ikke ha noen å si har jeg hørt men rart det skal være grunne å egentlig.. har rett å slett ikke snøring på hva det kan være.. All hjelp og ideèr mottas med takk! :)

Mvh Mats

2004 - Chevrolet Tahoe

1992 - BMW E36 Turbo Drifter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

klart å få handla meg en bmw med det orginale drit anlegget i.. Forrige eier hadde basskasse i bilen og har satt på en jalla overgang fra vanlig høytalere kabler over til phono.. også kalt høy frekvens/lavfrekvens overgang elns..Siden det ikke er utganger på den org bmw spillern.. Men det som er problemet er at det av en eller annen grunn er noen som gjør at det blåses forsterkere uansett åssen man kobbler baki der.. alt er riktig slik som det satt i min forrige bil men alikevell så skjer dette.. noen som har et godt forslag på hva det kan være? er ikke overgangen for den er sjekket å jeg har veldig lyst til å beholde org spilleren så jeg ikke mister knappe funksjonene på rattet..

Mvh Mats

Ta deg en tur innom meg i Tevlingveien 3 (bak lageret til Ikea, på furuset) så skal vi se hva vi får gjort.. Hvis det passer best for deg på kveldstid, så fins det sikkert mulighet for det også. Ring 90139894, så kan vi ev. avtale noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider