Mambo Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 det funker ikke i en hel helg nede på partycampen.. det er jeg 100% sikker på. er egentlig bare å glemme å line opp noen biler å håpe at de får stå ifred Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hehe husker jeg traff deg i fjord limet.. satt ved den grønmetallic 244 med eiker.men det er jo en bra plan hehe, se det, takk for sist. utstillingsbilier bør nok stå på banen, men vi som tåler ei ripe eller 2. baktenaker er bare at vi er samlet, tipper folk hadde kikka hvis d hadde stått 20-30 volvoer på rekke og rad, med telt og div bak. men kansje den nederst campen er det greieste, virker som det er litt mer rolig der, men kan jp høre med gatebil når tiden nærmer seg om det er mulig å reserver plass til x-antall volvoer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 høres arti ut med volvo samling ja! nesten så jeg ikke vil stille ut min pga at den ser ut som et dass! men det er lenge til den gang så vi får se hva som skjer! Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Høres konge ut, får 242 i morgen.. :D Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Høres ut som et bra tiltak dette:) Men alle som har en grom Volvo, burde parkere den oppe på utstillinga. Står jo somregel lite Volvoer oppe der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Høres ut som et bra tiltak dette:)Men alle som har en grom Volvo, burde parkere den oppe på utstillinga. Står jo somregel lite Volvoer oppe der... Du skal stå der med din du da? :) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 og generelt, alle burde være på stille campen IKKE partycampen, for fyy så drit det er der ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Du skal stå der med din du da? :) Står oppe der ja:) Det er ikke lov til å ferdes oppe i depoet om kvelden, så da står den trygt! Dessuten så er det kort vei ut på banen;) Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240t Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 jeg kommer å var der i fjor september treffe parkerte på det jorde Siter Volvo 240TIC++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Regner med at jeg kommer med 2-3 stk Volvoer ialelfall. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 I håp om at 242'n er ferdig og fiks så er jeg med!! Men om det blir B21 med brent ventil eller b230fk får vi se på;) Bilen kommer:D og en samling høres jo genialt ut!!! Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Høres konge ut, får 242 i morgen.. :D må du faen se til å sjifte navn ute de krydder streken og få vekk den drittlinken i signaturen din!!! hehe blir gøtt å få'n i hus..gleder meg til vi skal igang å sette sammen motoren:D til alle dere andre, ny volvo-eier i bygda! så pøs på med "oppskrifta" for å få snadder 242;) samling er bra:) eneste synd er at jeg har en mistanke om at "seriøse" folk ikke har helt store gleden av å menge seg rundt med rånebrakke-drivere..men de fleste seriøse har vel vært der engang de også hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 høres bra ut dette, men som noen her sier... utpå jordet, er det jo håpløst å la bilen sin få stå i fred... alltid noen som skal bort å klundre litt her og der... få til noe lignende på våler å kanskje? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 kan ikke alle samles på gokart banen da :p null riper Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 ditta værte no bra de...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg