Azzido Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg skal lakke bilen min i april mnd og lurer på om jeg skal bytte farge på integran'n min... det jeg lurer da på er gul integran med sort/carbon panser... hva syntes dere? legger ved 2 bilder så dere kan se hva jeg snakker om ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg syns egentlig Megane coupé har fyllt opp Norges gul bil kvote for lenge siden. Den blåfargen som var på den forrige Bmw'en din likte jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 gult er kult ;) go for it...stilige felger, samma som jeg har jo :P Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg syns egentlig Megane coupé har fyllt opp Norges gul bil kvote for lenge siden. Den blåfargen som var på den forrige Bmw'en din likte jeg :) joda, men finnes ingen gule integra'r i landet som jeg veit om så det er litt spesielt ;) den blå fargen på bmw'n jeg hadde egner seg ikke på integran. er for mye show faktor over den føler jeg ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 jeg fikk også den megane følelsen når jeg så bildet :crazysant egentlig liker jeg den beste i svart jeg da:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Neeeeeeeeeeeeeeeei (yellow is for chickens). Godt mulig det er spesiellt, men etter min mening var det ikke særlig pent. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 synes heller ikke den var noe pen i gul.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hmmm, hvis jeg hadde kostet på lakk hadde det aldri i livet blitt gul, uansett type bil. Var kul den du hadde bilder av der, men det er en farge man fort blir lei......Litt kjedelig kanskje men det beste er jo å velge en kurant farge, også med tanke på salg ;) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Gult er kult, syns nå jeg. Det blir pent men kanskje ikke svarte felger? Syns også hvitt med svart panser er pent, meeen det er vel litt oppbrukt på integra. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det finnes 1 eller 2 gule ITR i Norge hvertfall. 1 med litt stygg styling og gule detaljer inni tror jeg. Og jeg så en på E6 utenfor Oslo som jeg tror var orginal... Det blir i tillfelle 2 stk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det finnes 1 eller 2 gule ITR i Norge hvertfall. 1 med litt stygg styling og gule detaljer inni tror jeg. Og jeg så en på E6 utenfor Oslo som jeg tror var orginal... Det blir i tillfelle 2 stk... oki, blir fortsatt en av få ;) om jeg går steget ut vel og merke ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 vi venter i spenning ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Gul ITR kan blir bra, men skulle jeg gjort det hadde man i tillegg til OEM gulfarge trengt en blå Spoon-streamer i toppen av frontruta og OEM 5-bolta ITR-felger kombinert med så mye senk at bilen ikke er kjørtbar etterpå. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 tror jeg endelig har bestemt meg... se om dere liker planene ;) http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=1058465&postcount=284 Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg