TurboTom25 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hei. Jeg har nylig kjøpt en vw passat 1.8 turbo 98-modell som er i original stand. Jeg vil gjerne montere en dumpventil i den, men har ikke peiling på hvor jeg skal plassere den...noen kyndige som kan hjelpe meg? Setter pris på all respons. mvh turbotom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hei. Jeg har nylig kjøpt en vw passat 1.8 turbo 98-modell som er i original stand. Jeg vil gjerne montere en dumpventil i den, men har ikke peiling på hvor jeg skal plassere den...noen kyndige som kan hjelpe meg? Setter pris på all respons. mvh turbotom Der sitter resirkulasjons dump ventil fra før,(står nede framme på høyre side av motoren) Bytter du denne å i tillegg montere åpent luftfilter så har du lyd i massevis. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Er ikke helt gjennomtenkt med åpen dumpventil på en bil med luftmassemåler. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Er ikke helt gjennomtenkt med åpen dumpventil på en bil med luftmassemåler. Akkurat det har det vert veldig mye snakk om fram og tilbake, men bruker han resirk.dump og åpen luftfilter så får han dump lyd i masse vis. Har selv denne kombinasjonen på min saab, å det funker fin fint. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTom25 Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Oki, jeg får kikke på det. Er det vanskelig å komme til nedi motorrommet der turboen og den originale resirk.ventilen står? henta bilen for to dager siden, så jeg har ikke kikka så altfor mye ennå. er helt uerfaren med vw også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 det har ikke så mye å si om du kjører med åpen dump om du ikke tukler med noe på turbotrykket.. det går bra.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg