RMK_700 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 går det grett og bruke kondensatoren som strøm "fordeler" altså at jeg kobler 2 forsterkere opp til 1 kondensator? Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 enkelt og greit, JA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Slenger meg på denne tråden; Hvar brukes en kondensator til? Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Slenger meg på denne tråden; Hvar brukes en kondensator til? Kondensator er en "strømoppbevarer" som leverer strøm når ikke batteriet strekker til, ettersom jeg har fotstått? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 knall å kople videre til 2 forsterkere ja, men en tommelfinger regel er 1F pr. 1000w ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 hehe, takker. var litt usikker. tenkte litt på motstand og sånn. er greit og spørre de som vanker her, er utrolig mange som kan sinnsykt mye liksom så :) :) Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg