isak Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 det her blir good!! fortsett å mate på med bilder :) fått trekt mer?? Stoff eller noe du har kjøpt hos Autod? har bare trekt forsterkerboksen enda, og det er vinyl fra autod jeg har brukt ja :) jeg har typen som kun er strekkbar i en retning, så håper jeg får til å trekke rundt hjørner og sånt skikkelig, da jeg ikke er noen racer på sånt :rolleyes: skal se om jeg får trekt litt i mårra, så blir det forhåpentligvis mer bilder da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 har trekt litt i dag, gjenstår litt, da jeg gikk tom for stifter og lim samtidig :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 voila! :pimp (bildene er litt dårlige fordi det var ganske mørkt inni garagen, ser bedre ut i virkeligheten :)) nå er jeg vel sånn ca. ferdig med bagasjen tenker jeg, skal sette i en glassplate der, feste kabler og litt andre småting... passformen til platene blei veldig bra til og med :cab hva syns dere? nå vil jeg ha kommentarer! :hello: også var det en ting til, jeg tenkte å sette i lys over forsterkeren, er det noen som har en god løsning på hvordan jeg skal koble dette? og går det ann å sette i lys som er beregnet til data? helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Illuminati Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Wow, ble heftig!!! Vi som har fysikk bør da kunne dette med strøm :P Kan nok bruke "data-lys" har jo testa det, husker du ikke?? Siter Du har lest Dan sin mening. Lev med det! Mitt Citroen prosjekt "Of all the things I've lost I miss my mind the most" - Ozzy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Wow, ble heftig!!! Vi som har fysikk bør da kunne dette med strøm :P Kan nok bruke "data-lys" har jo testa det, husker du ikke?? joda, husker det, men husker ikke at vi testa det i bil? eller er det bare jeg som er glemsk? :watchout :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg har testa "datalys" i bil. Omformerne brant pga for høy spenning eller noe. Edit: Trekkingen så skikkelig bra ut! Nice job. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 sånn blei det med lys og glass :) lysene er kald katode fra microplex og glasset er 4 mm lexan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 nå har vi vært ute å modda høyttalergrillene litt rev av trekket klippet hull og limte på en plastring, også var det bare å lime på trekket igjen :) prøvesitting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Mulig du har skrevet det tidligere i tråden, men hva heter høytalerne du satte i døren? Og hvor fikk du kjøpt de? Tenkte å gjøre ca det samme med min 323, som du har. Så veldig greit at du har lagt ut en så detaljert "guide" Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Mulig du har skrevet det tidligere i tråden, men hva heter høytalerne du satte i døren? Og hvor fikk du kjøpt de? Tenkte å gjøre ca det samme med min 323, som du har. Så veldig greit at du har lagt ut en så detaljert "guide" de heter hertz space K6L, kontakt glenn på http://www.musicaltransparency.com, eller mr.SQ her på forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hvordan fiksa du monteringen av glasset? Er det like langt ut som selve platen/vinylen? Ikke "sluppet ned" i et hull i platen, men montert slik at det er en jevn overflate?' Håper jeg gjorde meg forstått her :rolleyes: Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hvordan fiksa du monteringen av glasset? Er det like langt ut som selve platen/vinylen? Ikke "sluppet ned" i et hull i platen, men montert slik at det er en jevn overflate?' Håper jeg gjorde meg forstått her :rolleyes: den har jeg skrudd fast fra baksiden, så det ser ut som om den er forsenket på et vis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 må bare få lov å si at dette ble jammen knall!! er det en-veis vinyl du har brukt over det hele?? fikk altså trekt det greit rundt glass ramma ser jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 må bare få lov å si at dette ble jammen knall!! er det en-veis vinyl du har brukt over det hele?? fikk altså trekt det greit rundt glass ramma ser jeg :) en-veis vinyl over hele ja :) gikk greit å trekke rundt der, men bare så vidt, hadde plata vært 2 mm tykkere, hadde det blitt vanskelig tror jeg :) resultatet blei jo greit det, er noe småting, og jeg syns det ser litt vel "plate-aktig" ut, og limet jeg brukte funka dårlig, men ellers blei det greit :) lappen om noen mnd og nå så kanskje jeg til og med får brukt det :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ble jo bra dette :) Og etter hva jeg har hørt så låter det ikke så aller værst heller :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg